Hilbert Van Muylem

Secretaris

Hilbert werd als secretaris verkozen in februari 2019 in het bestuur en verlengt zijn mandaat nu opnieuw tot 2025.

Hij wil zijn ervaring als bestuurder in menige vennootschappen en vzw’s ten bate stellen van een efficiëntere interne werking van N-VA Grimbergen en een efficiëntere werking van ons College van burgemeester en schepenen (CBS), waar heel wat aandachtspunten liggen.

Hilbert heeft zelf al drie vennootschappen opgericht. Verder is hij bestuurder van de Vlaamse Ingenieursvereniging ie-net, evenals ondervoorzitter van de VUB Ingenieursvereniging van Brussel (BrEA). Ook op de VUB was hij verkozen bestuurder als afgevaardigde van het Assisterend Academisch Personeel.

Professioneel is Hilbert zelfstandige ICT Consultant. Hij ondersteunt momenteel de Haven van Antwerpen in een belangrijk digitaal transformatieproject.

Verder is Hilbert een trotse jonge grootvader van twee schattige kleinkinderen, die op dit moment Strombeek onveilig aan het maken zijn; het zijn deugnieten.

In thuiswerktijden zie je hem in de Borgt elke middag wel een toertje wandelen met zijn twee andere viervoetige monsters, Billie en Baloe.