Els Delang

Sinds november 2015 is Els stafmedewerker bij Jong N-VA. Daar verzorgt ze de communicatie van de jongerenpartij en ondersteunt ze de meer dan 70 lokale afdelingen. In 2012 stond Els op de lokale N-VA-lijst in Sint-Katelijne-Waver waar ze opgroeide. Van op de 18e plaats werd ze verkozen tot jongste gemeenteraadslid. Daar zetelde ze tot maart 2015 tot ze voor de liefde verhuisde naar Humbeek. Ondertussen woont Els al 3,5 jaar in Grimbergen samen met haar vriend Erik en leert ze stap voor stap de gemeente kennen.

Naast politiek houdt Els van zingen en dansen. Dat doet ze wekelijks bij showkoor AMUSE waar ze naast koorlid al enkele jaren als bestuurslid verantwoordelijk is voor de promotie en communicatie. Tenslotte tref je Els ook nog aan op het volleybalveld waar ze al jaren in dezelfde club speelt en wat haar tot een echte teamplayer heeft gemaakt.

Als geëngageerde jongere wil ze zich vooral inzetten voor de jeugd in Grimbergen en samen met hen een goed jongerenbeleid uitstippelen.