Jaarlijkse bedrijvenavond in Grimbergen

Op 24 november 2016, over deze onderwerpen: Economie

Ingrid Van Grembergen en Jean-Paul Windelen brachten woensdagavond 23 november een bezoek aan de jaarlijkse bedrijvenavond op uitnodiging van het gemeentebestuur en carrosserie Bogemans.
Dit jaar ging deze avond door in het Grimbergse bedrijf in de kijker "carrosserie Bogemans",  dat de nadruk legt op het aanwenden van milieuvriendelijke en tegelijkertijd economische nieuwe  technieken.
De avond werd geopend met een welkomstwoord van Schepen van lokale economie Kevin Vleminckx en bedrijfsleider Dennis Bogemans.
Er waren een 50-tal aanwezigen die daarna konden genieten van een uiteenzetting van Tommie Gontie, frontman van de Belgische popgroep Garcia Goodbye en een stuntman in de guerrilla- en no-nonsense marketing.  Het was een aangename voordracht over maximaliseren van een origineel idee, "out of the box" denken en hoe in de marketing van je product toch veel te bereiken is met een laag budget: "zero input, maximum output".
Achteraf werd er genetwerkt tijdens de receptie en de rondleiding in dit vooruitstrevende Grimbergse bedrijf.