N-VA Grimbergen in gezelschap van Jan Peumans

Op 14 augustus 2011

Vlaams Parlementslid en voorzitter van het Vlaams Parlement Jan Peumans kwam op vraag van N-VA Zemst de Zemstenaars en de genodigden uit de aangrenzende gemeenten zoals N-VA Grimbergen, toespreken op een open tribune te Hofstade op 29 mei om 11 uur. Hij stond tevens open voor vragen. N-VA Grimbergen was aanwezig met een bijna voltallig bestuur. (zie foto)

Diverse thema's werden aangehaald waaronder de actuele politieke toestand en de lopende dossiers en beleid van de Vlaamse regering. N-VA Grimbergen feliciteert hun collega's van Zemst voor de organisatie en ontvangst die gevolgd werd door een vergadering met de besturen van oa. Merchtem, Londerzeel, Kapelle op den bos, Grimbergen en natuurlijk de thuisploeg, het bestuur van N-VA Zemst. Eendrachtig werd beslist om voor de komende gemeenteraadsverkiezingen op vlak van communicatie, logistiek samen te werken in overleg met N-VA nationaal. In de aanloop van de verkiezingen wordt er een pr-campagne opgezet met elk zijn lokale accenten."