Een nieuw bestuur voor N-VA Grimbergen

Op 15 maart 2013

De afdelingsverkiezingen bij N-VA zijn achter de rug en ook de Grimbergse leden hebben hun nieuw bestuur gekozen om samen de lokale uitdagingen versterkt door de gemeente- en OCMW-raadsleden aan te pakken. Het vernieuwde bestuur bestaat uit Coppin Linda, De Decker Brigitte, Martens Lucienne, Nys Ivo, Van Grembergen Ingrid, Verstaeten Olivier, Waegeman Lies, Werner D’Joos aangevuld met de gemeenteraadsleden Elke Wouters, Elke van Neyghem, Steven Dupont, Philip Roosen, Jean-Paul Windelen en OCMW-raadslid Philippe Decrock.

De afdeling verkoos Philip Roosen tot voorzitter en Philippe Decrock als ondervoorzitter. Deze bestuursleden werden, met algemene unanimiteit of met overgrote meerderheid verkozen, waardoor de huidige samenstelling een zeer grote draagkracht en legitimiteit heeft. Dit laat toe om het lokale N-VA programma krachtdadig uit te dragen de komende 3 jaren en constructieve oppositie te voeren tegenover de huidige meerderheid. Ook de komende verkiezingen in 2014 zijn niet onbelangrijk om naartoe te werken.

Jean-Paul,  werd als uittredend voorzitter en Lieve Dewulf, als stichter en ledenwerver van N-VA Grimbergen nogmaals uitvoerig bedankt voor hun waardevolle bijdrage en inzet in de afgelopen jaren.