Elke Wouters

Gemeenteraadslid en Provincieraadslid

Elke is 32 jaar, gehuwd en al vier jaar mama van een flinke tweeling. Naast de politiek gaat zij graag shoppen, geniet zij van stedentrips, sport en haar vrienden en familie.

Onder impuls van haar vader zette ze 12 jaar geleden haar eerste stappen op het politieke toneel in Meise. Daar zetelde ze aanvankelijk in de OCMW-raad en daarna ook in de gemeenteraad.

Na haar studies maatschappelijk werk en criminologie, stapte Elke in 2009 voltijds in de politiek. Eerst als raadgever 'Welzijn en Gezin' op het kabinet van viceminister-president Geert Bourgeois, daarna op het kabinet van viceminister-president Liesbeth Homans.

In 2012 werd ze in Grimbergen verkozen als gemeente- en provincieraadslid. Als uittredend mandataris stelt ze zich dit jaar opnieuw kandidaat voor beide bestuursniveaus. Zij wil meewerken aan een sociaal Grimbergen waar er plaats is voor iedereen en waar iedereen zich thuis voelt. Als uittredend provincieraadslid wil ze haar ervaring opnieuw inzetten en van binnenuit meewerken aan de verdere afbouw van de provincies en erover waken dat onze afgeslankte provincie strikt binnen haar bevoegdhedenpakket blijft functioneren.